Zastanawiasz się dlaczego Twoja strona nie przynosi odpowiednich zysków? Ma mało odwiedzin lub są one bardzo krótkie? A może Twój sklep nie generuje odpowiedniego poziomu sprzedaży? My sprawnie pomożemy Ci znaleźć odpowiedź na te pytania i naprawimy błędy i niedociągnięcia!

Audyt i analiza SEO strony

Nasi specjaliści wykonają audyt Twojej strony internetowej lub e-sklepu. Wskażą słabe aspekty zarówno pod względem użyteczności z punktu widzenia Klienta, jak i pod względem SEO. W raporcie przekazane zostaną wszystkie niezbędne wskazówki. Następnie wykonując proces optymalizacji wprowadzimy je „w życie”. Dzięki czemu Twoja strona stanie się przyjaźniejsza dl a Klientów i wyżej klasyfikowana w wyszukiwarce Google.

Co obejmuje audyt strony pod względem SEO?

  • Analiza meta-danych, czyli informacji czytelnych dla wyszukiwarki Google.
  • Skontrolowanie linków wewnętrznych i przekierowań zewnętrznych.
  • Sprawdzenie jakości i budowy linków na stronie.
  • Analiza skryptów, ustawień serwera i czasu ładowania strony.
  • Wykrycie błędów w kodzie strony i analizę możliwości zmian pod kątem wyszukiwarki Google.
  • Ocena indeksacji strony przez wyszukiwarki.
  • Analiza oryginalności oraz struktury treści na stronie (w tym także grafik)
  • Sprawdzenie bezpieczeństwa witryny i wykrycie ewentualnych zagrożeń.
Jeżeli zamawiasz u nas usługę pozycjonowania – to audyt SEO oraz naprawę niedociągnięć (optymalizację) wykonujemy bezpłatnie!

Poza tym analiza strony może zawierać również:

  • Ocena użyteczności strony z punktu widzenia klienta (łatwość w poruszaniu się po niej, spójność wizualna, odporność na błędy użytkowników itp.)
  • Możliwości wyświetlania się strony na różnych urządzeniach (o rożnych rozdzielczościach ekranu, w tym mobile).
  • Kontrolę bezpieczeństwa na stronie (ochrona danych osobowych, walidacja formularzy z zapytaniami, ochrona przed automatyczną kradzieżą treści itp.)
  • Sprawdzenie spójności w komunikatach wypływających z witryny – komunikacja marketingowa.
  • Stworzenie pełnej strategii działań promocyjnych zgodnych z profilem działalności strony i firmy.

Brzmi skomplikowanie? Skontaktuj się z nami – opowiemy więcej i przedstawimy konkretną propozycję współpracy z Twoją firmą.

Zadzwoń do nas 507 507 520 lub wypełnij formularz poniżej!

Napisz do nas i dowiedz się więcej!