Chcesz, aby o Twoim produkcie lub usłudze było głośno w Internecie? Dbasz o pozytywną opinię Twojej firmy i chciałbyś, aby dowiedziało się o niej szerokie grono potencjalnych klientów? Bycie lepszym niż Twoja konkurencja, to Twój cel? Jesteś w doskonałym miejscu!

Marketing szeptany w Internecie!

Czy wiesz, że większość użytkowników korzystających z Internetu weryfikuje opinie o marce, produkcie lub usłudze przed rozpoczęciem współpracy? Pozytywne rekomendacje, opinie oraz wzmianki - to one budują wizerunek wśród potencjalnych klientów. W końcu nic tak nie buduje zaufania do firmy lub marki jak opinia innych!

Co to jest buzz marketing?

Wykorzystaj nasze doświadczenie w budowaniu pozytywnego szumu w sieci. Marketing szeptany (buzz marketing), to doskonałe narzędzie uzupełniające Twoje działania marketingowe w Internecie. Są to specjalne techniki tzw. "szeptania" potencjalnym klientom o zaletach i pozytywnych aspektach Twoich produktów lub usług. Dzięki niemu staniesz się rozpoznawalny i prześcigniesz konkurencję!

  •   Zbudujemy pozytywną opinię Twojej firmy w Internecie.
  •   Sprawimy, że będzie głośno o Twojej marce na najważniejszych forach, blogach i serwisach branżowych.
  •   Informacja o Twojej firmie pojawi się tam, gdzie znajdują się Twoi przyszli klienci!
  •   Zadbamy o to, abyś był bardziej rozpoznawalny niż konkurencja.
  •   Pomożemy Ci pozbyć się negatywnych opinii o twojej firmie, które już znajdują się w sieci.

marketing szeptany - buzz marketing

Na czym polega marketing szeptany?

Znajdujemy najlepsze miejsca
do dodania wpisów

Wybieramy miejsca, które odwiedzają potencjalni klienci Twojej firmy m.in. blogi, fora, media społecznościowe.

Tworzymy Buzz
jest o Tobie głośno w Internecie

Wszystkie wpisy dodawane są ręcznie. Dbamy o naturalność i pozytywny komunikat we wpisie. Jeżeli można dodajemy link do Twojej www.

Twoja firma jest bardziej rozpoznawalna
niż konkurencja

Raz w miesiącu otrzymujesz raport z dokładnym spisem miejsc gdzie dodaliśmy „szeptanki” dla Ciebie.

Opowiedzieć Ci więcej o
marketingu szeptanym?