Chcesz by Twoja strona stała się lepiej postrzegana przez odwiedzających? Masz mało kliknięć „Lubię to” i chcesz to zmienić? Nic trudnego! Pamiętaj, że im więcej osób nas „Lubi’ tym jesteśmy bardziej wiarygodni, lepiej postrzegani, a nasza reputacja w sieci rośnie.

Reklama strony na Facebooku (Fan Page'a)

Reklamy sponsorowane wyświetlają się płynnie w aktualnościach, zarówno na komputerze stacjonarnym, laptopie, jak i na urządzeniu mobilnym, a także po prawej stronie na urządzeniach desktopowych. Dzięki temu zdobywasz możliwość dotarcia do zainteresowanych Twoją tematyką internautów. W prosty sposób informacja ta może być przekazana kolejnym znajomym, co daje Ci niepowtarzalną szanse na wykorzystanie efektu „poczty pantoflowej”.

Facebook reklama w aktualnościach

Jaki jest Twój cel biznesowy?

  • zwiększenie sprzedaży online,
  • zwiększenie sprzedaży lokalnej,
  • promowanie wydarzenia,
  • zwiększenie rozpoznawalności marki lub firmy,
  • dotarcie do osób znajdujących się w pobliżu Twojej firmy.

Reklama strony lub sklepu internetowego

Ten rodzaj reklamy pojawia się po prawej stronie witryny. Po kliknięciu użytkownik zostaje przekierowany na naszą stronę lub sklep internetowy. Jeżeli nie masz swojej strony na Facebooku, a chcesz się tam reklamować - nie ma problemu!

Również w tym rodzaju reklamy istnieje zdarzenie sponsorowane, w którym istnieje możliwość powiązania go z Fan Pagem. Wszystkie elementy reklamy będą widoczne w aktualnościach. Twoja reklama będzie prowadziła do Twojej witryny, ale w aktualnościach będzie wyświetlana jako pochodząca z Twojej strony na Facebooku.

Określ swoją grupę docelową za pomocą takich elementów jak:

  • lokalizacja,
  • dane demograficzne,
  • zainteresowania,
  • zachowania,
  • połączenia.
Koszt prowadzenia kampanii zależy od Państwa budżetu oraz grupy docelowej!

Remarketing na Facebooku

Wyselekcjonuj dokładnie grupę użytkowników Twojej strony internetowej i znajdź ich za pomocą najpopularniejszego portalu społecznościowego w Polsce. Przedstaw ponownie Twoją stronę lub sklep internetowy i skontaktuj się z nimi w odpowiedni sposób na Facebooku!

Główne zalety:

  • zachęcisz osoby wchodzące na Twoją witrynę do ponownych odwiedzin,
  • dotrzesz do użytkowników korzystających zarówno z urządzeń przenośnych jak i komputerów stacjonarnych.

Jak działa remarketing na Facebooku:

  • potencjalni klienci przeglądają Twoją stronę lub sklep internetowy,
  • niektórzy dokonują zakupów, inni oglądają produkty lub umieszczają je tylko w koszyku,
  • dzięki reklamom remerketingowym na Facebooku, zachęcasz ich np. do ponownego odwiedzenia Twojej witryny.

Istnieją dwie możliwości dodawania osób do grupy odbiorców:

  • dodanie wszystkich osób odwiedzających witrynę,
  • dodawanie wyłącznie osób, które odwiedziły konkretne strony witryny.

Dodaj kod do swojej witryny

Aby identyfikować osoby odwiedzające Twoją witrynę, niezbędne będzie dodanie specjalnego kodu. Wygenerowany przez nas specjalny kod z serwisu Facebook musi zostać umieszczony na wszystkich podstronach. W tym celu, skopiuj kod i wklej go między znaczniki nagłówka <head> i </head> na wszystkich stronach swojej witryny. Oferujemy również pełne wsparcie techniczne!

Przykładowy kod remarketingu na FB

Przykładowy kod remarketingu na FB

Możesz również skorzystać z kampanii kierowanej na identyczną grupę odbiorców - Lookalike

Docieraj do nowych osób, których profile są zbliżone do istotnej dla Ciebie grupy odbiorców! Twoja grupa odbiorców może być zoptymalizowane pod kątem podobieństwa (czyli będą zachowywać się podobnie do Twojej grupy źródłowej), lub w porównaniu z większą grupą odbiorców zoptymalizowane pod kątem zasięgu.

Zadzwoń do nas 507 507 520 lub wypełnij formularz poniżej!

Napisz do nas i dowiedz się więcej!